2013. július 17., szerda

Napi pozitív angol :)

Sziasztok,

Az angol lelkesedésem gőzerővel száguld előre. Úgy gondoltam, hogy magamtól is fel tudok készülni a nyelvvizsgára, hisz sok segítségem van, de sajnos nem voltam elég szorgalmas és kitartó - úgy jobban hangzik, hogy nem voltam elég motivált :) - , így kellett valaki, aki számon kéri tőlem, hogy felkészültem-e, és kell, aki mondja, hogy merre haladjak. Pénteken lesz a második angolórám. A feladatok 2/3-át már megcsináltam és megtanultam, úgyhogy végezni fogok péntekig a többivel. 
Arra gondoltam, hogy minden bejegyzéshez írni fogok egy gondolatot, hogy miért jó angolul - vagy úgy általában nyelvet - tanulni. Mindent kipróbálok, hogy szép színes köntösbe öltöztessem fel az EnglishSzigetemet.Az ötletet a erről a weboldalról vettem.

Első feladatként egy fél oldalas fordítást kaptam, angolról magyarra; 150 szóban le kell írnom egy napomat; beszélnem kell a mobilozás előnyeiről és hátrányairól; az 1000 kérdés 1000 válasz könyv Family 1. szavainak egy részét kell megtanulnom és a Present Perfect Simle igeidővel kell mondatokat írnom. Első körben ezeket kell megcsinálnom.  

A témaköröket a 1000 questions 1000 answears könyvből dolgozom majd ki, az igeidőket pedig Szalai Nóra 5 perc Angol igeidők könyvéből tanulom meg. Egyenlőre ennyit tudok, ami fix. 

Napi pozitív angol
Az angol célokat és sikerélményeket ad. Olyan, mintha valami titkos labirintust fedeznék fel, ahol a főbb elágazásoknál különböző feladatot kell teljesítenem. Játék az egész.

Hugs :) 
Ginga




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése