2013. július 16., kedd

...Elmondom hát mindenkinek...

Sziasztok,

Még soha nem írtam blogot, úgyhogy kíváncsi leszek hogy fog sikerülni az első bejegyzésem. Nem csak a tartalma miatt, hanem, hogy sikerül-e a blogra varázsolni ezt a pár sort :) Na de lássuk csak hogy is működik a blogger.com. 
Az angol tanulásomról, annak rögös útjáról, tapasztalataimról, sikerélményeimről, rázósabb időszakaimról fogok írni. Ezzel is színesíteni szeretném a kis EnglishSzigetemet, amiről szólni fog az elkövetkező jó pár hónapom. Megpróbálok minél több dolgot angolra varázsolni körülöttem. 
Az angol nagyon sokáig egy mogorva, rémisztő idegen volt számomra. Nagyon féltem tőle, és pont ezért akartam a barátommá varázsolni. 2008-ban szántam rá magam, hogy "majd MOST!" legyőzöm :) A barátnőm segítségével kezdtem el tanulni, majd tanfolyamra jártam, később egyedül próbáltam haladni, de valahogy soha nem sikerült igazán elmélyülnöm benne. DE nem adom fel, tudom, hogy nem sokára tudni fogok folyamatosan beszélgetni angolul. Ez egy hatalmas álmom. Minden lehetőség megvan, hogy teljesüljön, úgyhogy szépen dolgozom érte, és menni fog. Ezt a blogot is azért írom, hogy naplóként rögzítsem hogyan haladok, és visszaolvasva lássam, hogy van értelme, mert fejlődök. Az első számú fő cél, hogy folyamatosan tudjak kommunikálni angolul, a második egy szakmai középfokú nyelvvizsga megszerzése, hogy a diplomámat a kezembe kapjam.

SzépNapotNektek :) 
Ginga

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése